1 maandje verder - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rogier Helvensteijn - WaarBenJij.nu 1 maandje verder - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rogier Helvensteijn - WaarBenJij.nu

1 maandje verder

Door: Rogier Helvensteijn

Blijf op de hoogte en volg Rogier

03 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

kort opgesomd wat ik heb gedaan of wat mij is overkomen:

- Go Pro gekocht (awesome).
- En 1 voor Jimmin! (awesome)
- opsturen kost 140 gulden.... (niet zo awesome)
- Telefoon kapot gegaan (niet zo awesome).
- Kon daardoor geen bankzaken doen.
- Gezeik met GoPro waardoor ik niks van de camera af kon halen.
- Een omweg gevonden dat ik wel dingen van me GoPro kan halen.
- Vette beelden gemaakt met de go pro onder water! (visjes!).
- Awesome Michael geeft mij zijn oude telefoon te leen waardoor ik meer met de GoPro kan!
- Proeflesje salsa dansen gedaan met Aimee.
- Achterna gezeten door waakhonden die over een hek sprongen (die beesten kunnen klimmen hier zeg!), ik houd van honden.... maar hier zijn het monsters.
- Heerlijk ontspannen op het strand (of in mij geval even liggen en weer in beweging komen)
- Doodgestoken worden door muggen de laatste maand
- Een klamboe ophangen en minder gestoken worden :)
- Redelijk ver gekomen met organisatie van een awesome evenement! :D (5 april! ja mam op je verjaardag :P )
- Bezig met het maken van een nieuwe promotionele video
- Ga proberen een leuke video te maken met allerlei dingen die ik hier heb gedaan op curacao
- Lekker elke dag fietsen om in beweging te blijven.
- Helaas te weinig kunnen parkouren :(
- Maar daar ga ik wat aan veranderen!
- Komend weekend actie ondernemen om mijn padi te halen voor een mooi studenten prijsje :D
- Eet heeeel veel nasi en dat vind ik geen probleem :)
- Te laat met de huur... oeps... maar het mag dinsdag nog! :D
- Carnaval gezien en gefilmd :D was wel leuk maar duurde laaaang! en moesten er 4 uur op wachten :P
- Een paar lekker leuk wezen stappen met mijn gezellige buren van Salina View
- De bank op mijn balkon is heerlijk om een tukkie op te doen (A)

Ik ben vast nog heeel veel vergeten :P maar dit is een redelijke opsomming zou ik zeggen :D

Ayoooo

  • 04 Maart 2014 - 00:23

    Jacqueline:

    Leuk om te lezen. Vertel eens meer over dat evenement op mijn verjaardag? En kunnen wij ook die videofilmpjes zjen van de go pro?

  • 04 Maart 2014 - 12:46

    Wesley:

    Nog vrouwen met een bananen bood weg.gestuurt?

  • 04 Maart 2014 - 13:17

    Lex:

    Eigenlijk is alles best wel heel leuk :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Rogier

Hier kan je alles lezen over wat ik meemaak tijdens mijn stage op Curaçao!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 7025

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 28 Juni 2014

Curacao

Landen bezocht: