Numero 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rogier Helvensteijn - WaarBenJij.nu Numero 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rogier Helvensteijn - WaarBenJij.nu

Numero 4

Door: Rogier Helvensteijn

Blijf op de hoogte en volg Rogier

19 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Dus er is weer veel gebeurt, en hoogste tijd voor een update.

Laten we meteen ter zaken gaan en eerst over werk beginnen.
Hier... is weinig veranderd, ik doe de dagelijkse werkzaamheden nog en probeer als ik kan tijd te steken in mijn evenement en promotionele video die ik ga maken. Deze moet ik "HBO waardig" gaan uitwerken. Verder heb ik wel 3 leuke dagen gehad waar ik erg veel heb mogen photoshoppen samen met de baas erbij waardoor ik het makkelijk kom maken naar zijn wensen (dit schiet meer op dan gokken wat hij wilt) Hier heb ik een nieuw logo voor hem ontworpen, een advertentie gemaakt voor een magazine, een promotioneel bord gemaakt om de tour te promoten en een nieuwe flyer gemaakt. hoop gedaan gekregen in die 3 dagen dus! en toen kwamen er weer cruise schepen en was het weer veel met het busje rijden. Ook heeft giovanni me mee uit eten genomen na de eerste zeer productieve dag photoshoppen :) dus dat is positief.

Dat was het zo ongeveer over werk. Hopelijk kan ik meer gaan doen zoals photoshoppen en filmen want dat heeft tenminste met mijn opleiding te maken.

Dusssss nu de vrijetijdsbesteding! Ik ben wezen duiken en de eerste les was echt geweldig!!! leek wel een droom om onder water te ademen emt vissen om me heen van vele kleuren en koraal op de bodem. echt gewedlig! de 2e les daarentegen was een ramp en daar had ik een klein paniek aanvalletje op 4 meter diep bij een oefening die me niet lukte... daarna zeer erge hoofdpijn gehad. dus even goed dat gaan oefenen stap voor stap en nog een keer proberen ;) het ging om door me neus uitademen onder water zonder masker op.

Ik ben ook weer wezen trainen met iemand die hier woont. en binnenkort ga ik filmen! want er zijn vette lokaties, van onbewoonde huizen tot ongebruikte ....laat ik het ruïnes noemen en andere vette lokaties.

Ook ben ik bij Campo Alegre geweest met wat mensen. dus is een soort van hoeren center parks hahaha. hier hebben we alleen naar de seksshow gekeken wat neerkwam op wat dansende mannen en vrouwen (was ladiesnight)

De plannen zijn nog als volgt, duiklessen afmaken, komende zaterdag dikke party bouwen op een boot, christoffelenberg beklimmen, Blue caves bekijken, een keertje mee gaan fitnessen, parkour les geven aan wat appartement genoten, naar de karaoke bar met appartement genoten, naar de nieuwe 300 film, mijn evenement geven en hopelijk nog veel meer!

Gr Rogier!

  • 20 Maart 2014 - 01:12

    Jacqueline:

    Je plannen klinken goed:-). Ik moet het wel allemaal even opzoeken. Blue caves????
    Geniet ervan....het is zo over!

  • 20 Maart 2014 - 09:41

    Lex:

    Klinkt positief, kijk wel aub uit dat je niets breekt met alle wilde dingen die je uithaalt, want dat kan je er nu zeker niet bij hebben (en voor mij een excuus om te zeggen dat ik mij daar ongerust over maak :-) )
    Ga zo door zou ik zeggen.

    P.s. jourewie berrewie slarewie heerewie lijrewie. :-)

    Hou je taai, groetjes pap







  • 20 Maart 2014 - 10:01

    Marijke:

    Hoi Rogier. Leuke en minder leuke dingen heb je weer meegemaakt.
    Onder water zwemmen met de vissen om je heen lijkt me inderdaad geweldig, jammer dat het de 2e keer niet goed lukte en daarna die hoofdpijn, maar oefening baart kunst.
    Je hebt in ieder geval veel plannen, zal best allemaal lukken. Geniet ervan en tot je volgende verslag.
    Groetjes Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Rogier

Hier kan je alles lezen over wat ik meemaak tijdens mijn stage op Curaçao!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 7028

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 28 Juni 2014

Curacao

Landen bezocht: