Awesome days - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rogier Helvensteijn - WaarBenJij.nu Awesome days - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rogier Helvensteijn - WaarBenJij.nu

Awesome days

Door: Rogier Helvensteijn

Blijf op de hoogte en volg Rogier

10 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Zo! er is weer een hoop gebeurt Ik wil beginnen met deze awesome dag die ik heb gehad! zeer vermoeiend maar wel leuk. Ik heb afgesproken met wat lokals en heerlijk getraind vandaag. één van die gasten heeft echt zieke skills! hij deed gewoon dubbel backflip op het zand! hij doet zijn contras en front flips super clean. en hij heeft ook talent voor tumbling. gewoon even 14 backflips achter elkaar! hij is ook nog eens pas 16! hij gaat heel ver komen als hij doorgaat! hij doet ook alles nog eens op blote voeten.

Verder heb ik gelukkig ook nog een beetje indruk kunnen maken met mij grote sprongen :) ze noemde me gek toen ik een rennende precisie sprong deed van 4 meter :P altijd leuk. Verder heel erg moe nu! voeten zijn kapot en heb me schenen weer paar keer gestoten hahaha maarja hoort er allemaal bij!

En dan nog iets moois! We hebben gewoon kokosnoten uit de bomen gehaald op het strand daar en het kokos water gedronken uit meerdere kokosnoten XD hahaha en de kokos eruit gegeten :P sommige waren lekker zoet en andere waren weer wat zouter (wat jongeren kokosnoten). Echt geniaal! waarom drinken komen als je ook een boom in kan klimmen hahaha. als ik ruimte heb neem ik een kokosnoot mee terug naar huis XD

Verder heb ik een paar dagen geleden wat minder geluk gehad, mijn fietsband was lek! :O dus nieuwe fietsband gekocht waar een soort gel in zit zodat die niet lek kan. Dus ik maar klunselen met een fietsband eraf halen hahaha maar uiteindelijk gelukt zonder hulp XD dus ik ben wel trots op mijzelf :P

Verder nogsteeds naar me zin op werk. eerste week zit er op. Ik heb nog het idee dat er maar weinig te doen is vaak, en dat wat er te doen is erg makkelijk is. Dus hopelijk kan ik lekker aan de slag met het organiseren van een leuk evenement. verder kan ik heel veel op de segway rijden wat echt geweldig is! ik wil zo'n ding echt thuis hebben! :D

Ook heb ik mijn weg nu wat beter gevonden hier. boodschappen binnen, eten gekookt en eten bewaard in de vriezer (wat ik er steeds in de ochtend vergeet uit te halen, geen magnetron)

Ook kan ik het goed vinden met de studenten hier, gister avond heerlijk wezen stappen in Bermuda wat zeker een geslaagd feest was. Alhoewel het niet mijn muziek smaak was (R&B)

Dat was het verslag weer voor nu. Tot de volgende keer!

x Rogier

  • 10 Februari 2014 - 04:29

    :

    Hee Rogier,

    Leuk verslag! De volgende keer moet je ook een kokosnoot voor mij uit een boom halen, ik hou van kokosnoot :)

    Groetjes Lisa

  • 10 Februari 2014 - 11:51

    Lex:

    Gaaf allemaal, je begint er langzaam in te komen.
    Lekker dat weer kan trainen, kijk wel een beetje uit met je ledematen ?
    Waarschijnlijk kom je ook nog wel fruitbomen tegen, hoef je ook niet meer naar de groenteboer :-)
    Klinkt goed allemaal.

    Tot de volgende blog.

    Groetjes, Mam en pap.





  • 10 Februari 2014 - 15:08

    Marijke:

    Hi Rogier,
    Weer een heel enthousiast verslag van jou, je gaat al aardig wennen.
    Ik begrijp niet precies wat een backflip of tumbling is, maar jij hebt het in ieder geval naar je zin.
    Heerlijk hé, kokosnotenmelk en zeker zo kersvers.
    Veel plezier.

    Groetjes Marijke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Rogier

Hier kan je alles lezen over wat ik meemaak tijdens mijn stage op Curaçao!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 7034

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 28 Juni 2014

Curacao

Landen bezocht: